Evaluatie doorlichting technische uitvoeringsdienst - vragenlijst technische uitvoeringsdienstHuidige Start vragenlijst Einde Voltooid Komen alle meldingen en opdrachten binnen via het algemeen mailadres?Ja, altijdMeestal SomsZeldenNooitKomen niet-dringende meldingen tijdig binnen (minstens maand op voorhand)?Ja, altijdMeestal SomsZeldenNooitWelke meldingen/opdrachten worden het vaakst te laat doorgegeven?Hoe tevreden ben je van de meldingen?VragenHeel ontevredenEerder ontevredenEerder tevredenHeel tevredenHoe tevreden ben je over de omschrijving van de melding?Heel ontevredenEerder ontevredenEerder tevredenHeel tevredenDe correcte periode van de te uitvoeren dienst?Heel ontevredenEerder ontevredenEerder tevredenHeel tevredenDe tijdigheid van de melding?Heel ontevredenEerder ontevredenEerder tevredenHeel tevredenDe verwachting van de melding?Heel ontevredenEerder ontevredenEerder tevredenHeel tevredenOver timing van de melding?Heel ontevredenEerder ontevredenEerder tevredenHeel tevredenOver de verwachte doorlooptijd van de dienst?Heel ontevredenEerder ontevredenEerder tevredenHeel tevredenOver het contact met de aanvrager?Heel ontevredenEerder ontevredenEerder tevredenHeel tevredenOver de opvolging van de aanvrager?Heel ontevredenEerder ontevredenEerder tevredenHeel tevredenOver de bereikbaarheid van de aanvrager?Heel ontevredenEerder ontevredenEerder tevredenHeel tevredenGeef jouw dienst een score voor volgende onderwerpen.VragenZeer slechtSlechtGoedZeer goedDe kwaliteit van de dienstverlening.Zeer slechtSlechtGoedZeer goedDe voorbereiding van de dienst.Zeer slechtSlechtGoedZeer goedDe aanpak/methode van de dienst.Zeer slechtSlechtGoedZeer goedDe nazorg van de dienst.Zeer slechtSlechtGoedZeer goedDe interventiesnelheid.Zeer slechtSlechtGoedZeer goedDe doorlooptijd van de dienst.Zeer slechtSlechtGoedZeer goedDe klantvriendelijkheid.Zeer slechtSlechtGoedZeer goedDe communicatie naar de aanvragers.Zeer slechtSlechtGoedZeer goedOver de bereikbaarheid van de technische uitvoeringsdienst.Zeer slechtSlechtGoedZeer goedSinds de nieuwe structuur, is de rol- en taakverdeling duidelijk?JaNeeWaarom wel/niet?Hoe verloopt de samenwerking tussen de verschillende cellen? (staaf met voorbeeld(en) en max 10 lijnen)Is een aparte cel evenementen een verbetering? JaNeeWaarom wel/niet?Is er voldoende hulp van de andere cellen bij grote activiteiten en evenementen?JaNeeWaarom wel/niet?Hoe worden de werkopdrachten structureel gecontroleerd? (max 5 lijnen)