BD Media wijzigt de bedeelfrequentie van reclamefolders

Gepost op 12/12/2023 - 09:27

BD Media, marktleider in de verspreiding van huis-aan-huis communicatie, wijzigt de bedeelfrequentie van het reclame folderpakket. Deze zal ingaan vanaf januari 2024.

Uit een recent onderzoek van GfK blijkt dat consumenten hun promoties via de brievenbus willen blijven ontvangen. 2 Belgen op 3 geeft aan het liefst papieren folders te ontvangen. 

BD Media produceert folderpakketten die wekelijks bij 4,5 miljoen gezinnen in de bus vallen. Het bedrijf ging op zoek de meest efficiënte én duurzame oplossing voor de toekomst. In 2024 zal de bedeelfrequentie in een aantal gebieden teruggeschroefd worden en zullen de folders minimaal tweewekelijks bedeeld worden.

Voor Sint-Pieters-Leeuw gaat het enkel over de bedeling in Oudenaken.

De bedeelkalender kan je checken op www.jouwfolderpakket.be.

Heb je vragen over deze nieuwe regeling? Aarzel niet om een e-mail te sturen naar info@jouwfolderpakket.be of bel van maandag tot en met vrijdag tussen 9u en 13u op +32 3 435 93 23.