Eerstelijnszone Zennevallei zoekt Administratief Projectmedewerker (80%)
Ben jij sterk in administratie, communicatie en heb je zin in een gevarieerde job? Dan ben jij misschien de persoon naar wie wij op zoek zijn!
In deze functie ben je de administratieve spil die de werking van de Zorgraad van Eerstelijnszone Zennevallei ondersteunt. Je neemt diverse organisatorische en vzw-gerelateerde taken op en biedt ondersteuning aan uiteenlopende projecten van A tot Z.
Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan snel verder!
Over ELZ Zennevallei
ELZ Zennevallei vzw is een dynamisch eerstelijnsnetwerk waarin zorg- en welzijnsprofessionals, mantelzorgers en vrijwilligers samenwerken om kwalitatieve en toegankelijke zorg te realiseren. Met een integrale benadering, gericht op de lokale noden, diversiteit en duurzaamheid, staat de burger centraal in al onze initiatieven. Samen met onze partners streven we naar innovatie en een effectieve samenwerking binnen de eerstelijnszorg.
Jouw takenpakket
Netwerk & Communicatie
• Communicatiebeheer: Opmaak van (digitale) nieuwsbrieven en het verspreiden van nieuws en aankondigingen via diverse kanalen (sociale media, website, enz.). Ondersteunen bij de opmaak van het interne en externe communicatieplan.
• CRM: Uitbouwen en onderhouden van het open organisatienetwerk
• Eventmanagement: Organiseren, plannen en coördineren van meetings, netwerkevenementen en vormingen
Financiële & administratieve ondersteuning
• Financieel beheer: Assisteren bij het financiële beheer en het nakomen van vzw-verplichtingen, in samenspraak met de externe boekhouder (voorbereiden boekhouding, facturatie, …).
• Aankoopbeleid: Uitwerken en beheren van een gestructureerd aankoopbeleid, dit conform aan de Wet Overheidsopdrachten.
• GDPR-beleid: Ondersteunen bij het opstellen en opvolgen van het GDPR-beleid
Projectondersteuning
• Projectbeheer Sociale Kaart: Coördineren van de (verdere) bekendmaking en het gebruik van de Sociale Kaart.
• Meewerken aan de realisatie van het actie-en beleidsplan van Eerstelijnszone Zennevallei.
Jouw profiel
• Organisatorisch en administratief sterk: Je beschikt over een opleiding of ervaring in een relevante richting (bijvoorbeeld administratie, secretariaat, boekhouding, office management, communicatie,..). Enthousiasme en motivatie zijn daarbij minstens zo belangrijk.
• Communicatief vaardig: Je hebt een vlotte pen en schrijft helder en toegankelijk.
• Teamspeler met zelfstandige drive: Je werkt zowel zelfstandig als in een klein, betrokken team en kunt taken efficiënt organiseren en opdelen in duidelijke werkpakketten en mijlpalen.
• ICT-vaardigheden: Je bent vaardig in MS Teams en de gangbare MS Office-toepassingen (Word, Excel, PowerPoint) en kunt je snel nieuwe tools eigen maken (zoals Mailchimp, canva,..)
Wat wij bieden?
• Een gevarieerde job binnen een enthousiast en kleinschalig team, met volop ruimte voor eigen initiatief.
• Je werkt deeltijds (80%) in een 36-urenweek, met een contract van onbepaalde duur.
• Een competitief loonpakket volgens paritair comité 331, inclusief extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, telefoon en laptop.
• Flexibele werkuren, gedeeltelijk thuiswerk is mogelijk
• Een gezonde werk/privé-balans
• Tussenkomst in woon-werkverkeer (openbaar vervoer of fietsvergoeding)
• Extrasectorale vakantiedagen bovenop de wettelijke vakantiedagen
• Eindejaarspremie
Plaats tewerkstelling
• Fabriekstraat 1 b 1601 RUISBROEK
Interesse?
• Stuur je motivatiebrief en cv naar Barbara Vanheule via Barbara@elzzennevallei.be