Problemen met uw huurwoning? Meld het!
Problemen bij verhuren
Verhuren kan problemen met zich meebrengen: een huurder die niet betaalt, een woning die slecht wordt onderhouden, overlast, … Een gerechtelijke procedure brengt heel wat kosten met zich mee en kan lange tijd duren.
Door in gesprek te gaan met de huurder kunnen veel problemen worden opgelost.
Problemen bij huren
De zoektocht naar een huurwoning is niet altijd eenvoudig.
- Heb je het gevoel gediscrimineerd te worden door eigenaars bij de zoektocht naar een nieuwe woning?
- Lukt het niet om je huur te betalen?
- Heb je een afrekening van energie of water ontvangen en heb je het gevoel dat deze niet klopt?
- Werkt je verwarming niet? Is er een vochtprobleem in de woning? Of zijn er andere problemen in de woning?
Meldpunt
Zowel huurders als verhuurders kunnen deze problemen melden bij het “Meldpunt Huurproblemen” van Woonwinkel Zennevallei. Wij proberen een oplossing te vinden tussen huurder en verhuurder. Om problemen te melden kan je langskomen tijdens de permanentie, een mail sturen of een melding indienen via het meldpunt op onze website. Deze melding kan ook anoniem!
Info
Woonwinkel Zennevallei Sociaal Huis, A. Demaeghtlaan 38, 1500 Halle, T 02 365 94 10, info@woonwinkelzennevallei.be of www.woonwinkelzennevallei.be
Het meldpunt vind je hier: https://www.woonwinkelzennevallei.be/meldpunt-huren