Welkom bij De Watergroep!
Sinds 1 januari 2018 zorgt De Watergroep voor de drinkwatervoorziening op het volledige grondgebied van Sint-Pieters-Leeuw. Vanaf 1 april 2018 is De Watergroep ook het nieuwe aanspreekpunt voor al je klantenvragen. Elke nieuwe klant krijgt binnenkort een contractbevestiging met alle klantgegevens.
Zelfde water, lager tarief
De Watergroep heeft een langlopend contract met Vivaqua voor de levering van drinkwater. Het water dat bij je thuis uit de kraan komt, heeft dus nog dezelfde samenstelling als voorheen. Het prijskaartje is wel gedaald: in 2017 betaalde je voor 1 m³ water 1,8752 euro in het basistarief, het geïndexeerde tarief van De Watergroep in 2018 bedraagt 1,7808 euro (prijzen excl. 6 % btw).
Dienstverlening op maat
De Watergroep hecht veel belang aan een goede dienstverlening en een heldere communicatie met haar klanten. Als klant hoef je je niet te verplaatsen om de nodige informatie te krijgen. Via de website www.dewatergroep.be vind je alle informatie over je waterfactuur, een nieuwe aftakking, de waterkwaliteit, storingen en werkzaamheden. Wie wil langskomen voor extra informatie of om een complexer dossier te bespreken, kan daarvoor een afspraak maken. De klantendienst van De Watergroep is telefonisch bereikbaar op 02 238 96 99.
Klantenzone
Heb je vragen over de aanvraag van een nieuwe drinkwateraftakking, verhuis, keuring van een waterinstallatie of afvoer van afval- en regenwater… Neem dan een kijkje op www.dewatergroep.be. Ook informatie over de waterkwaliteit, een overzicht van de tarieven of mogelijke storingen in jouw buurt zijn terug te vinden op de website van De Watergroep. Een verhuizing kan je voortaan volledig digitaal afhandelen via de online klantenzone van De Watergroep (www.dewatergroep.be/klantenzone).
Contactgegevens
- De Watergroep, PB 20102, B-1101 Scanning
- 02 238 96 99
- www.dewatergroep.be
- info@dewatergroep.be