Wij verhuizen (tijdelijk)!

Gepost op 23/05/2023 - 16:25

Deze zomer startten er ingrijpende verbouwingen aan het gemeentehuis waardoor de gemeentediensten uitweken naar andere tijdelijke locaties. Alle loketdiensten verhuisden naar de oude bib, Rink 2.
 

Verhuisplanning

De verhuis vindt plaats in de loop van juni. De administratieve diensten die nu in het gemeentehuis zitten, verhuizen stapsgewijs naar tijdelijke locaties. De planning ziet er als volgt uit:
 

  • vanaf 1 juni – Colomakasteel, Joseph Depauwstraat 25:
    burgemeester, algemeen directeur, preventiedienst, communicatiedienst, dienst Maatschappelijke Veiligheid, juridische dienst, secretariaat en beleidsmedewerker organisatiebeheersing
     
  • vanaf 8 juni – Brabantpoort, Pepingensesteenweg 250:
    personeelsdienst en dienst Onderwijs
     
  • vanaf 15 juni – oude bib, Rink 2:
    financiële dienst, dienst IT, vertrouwenspersoon en archivaris
     
  • vanaf 22 juni – oude bib, Rink 2:
    dienst Burgerzaken, technische dienst en aankoopdienst
     

Openingsuren en contactgegevens

Buiten onze locatie verandert er niets. Je kan ons nog steeds op dezelfde manier contacteren, alle telefoonnummers en mailadressen blijven behouden. Het administratief adres voor briefwisseling blijft wel Pastorijstraat 21, 1600 Sint-Pieters-Leeuw.
Ook de openingsuren blijven dezelfde.

Raadpleeg ons e-loket
Voor veel zaken hoef je zelfs niet eens naar het gemeentehuis te komen. Heel wat dienstverlening handelen we immers ook elektronisch af. Raadpleeg daarom zeker ons e-loket.
 

Gemeenteraad/raad voor Maatschappelijk Welzijn

De zittingen van de gemeenteraad/raad voor Maatschappelijk Welzijn vinden plaats in de polyvalente zaal van LDC Meander, Welzijnsweg 2 in Sint-Pieters-Leeuw.